Senaste tiden

Hejhejbloggen. Vi har varit for lata for att skriva p ett tag o nu har jag inte tid heller men ska forsoka.

Vi var i Hervey Bay och vantade pa att fa aka ut till Fraser Island i nastan en vacka eftersom cyklonen Hamish hotade att ga in over land. Vi bara vantade, spelade lite dator, laste mycket och umgicks. Kylde helt enkelt. I Fredags fick vi aka ut till on och kora 4wd i gyttjan, riktigt hardcore. Vi hade det bra o sag masa fina saker , platser och djur. I sondags kom vi tillbaka pa eftermiddagen och pa kvallen akte vi ner mot Noosa - dar ar vi idag.
   Planen ar att aka ner till Sydney till den 21a for da aker Josef hem och sen salja bilen innan jag o Simon aker hem den 28e respektive den 29e.
   Det kanns saklart kanstigt att komma hem man jag har liksom forsonats med tanken och nu borjar jag langta hem istallet. Det ska bli kul att aterse gamla Gotland och familjen och alla andra.

Erik

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Hej!

Vad roligt att höra från er igen, jag blev lite orolig med tanke på stormen. Ja nu är det inte många dagar kvar, innan du åker hem, vi kanske ses i Påsk, hare bra din sista tid där nere.

2009-03-16 @ 23:03:09
Postat av: Nico G

Jag vågar inte ens tänka på hur sjukt bruna ni lär vara när ni kommer hem... När tänker herr Vallin pallra sig hemåt då, eller ska han stanna för gott?;) Puss på er!

2009-03-17 @ 16:43:00
Postat av: I, al, J

Vi längtar såååååå, puss puss och kramar i massor.

2009-03-17 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0