Togna lasare

Det ar otroligt vad lite man har tid att skriva blogg trotts att man inte gor nagonting. For det ar val det vi i stort sett har gjort har den senaste veckan. Nagra saker har ju sa klart hant:

Igar arbetade jag min forsta betalda kvall som utkorare at Flavour of India. Min chef tyckte jag var for langsam till att borja med. Svart att inte vara langsam med den bilen! Jag hittade i alla fall fram till alla adresser hyfsat snabbt. Nojd med mig sjalv. Anledningen till att han tyckte det var forst o framst att jag gjorde en dubbelutkorning nar han trodde det var en enkel och att jag blev stoppad av civilpolisen. Man far lite kalla karar nar man ser blatt o rott i rutan bakom sig. Och dendar korta sienen. Jag trodde de ville stoppa mig for att jag blockerade vagen, det var uppforsbacke och jag korde ratt langsamt, men de undrade bara varfor jag hade lyst i bilen med lampa. 'For att lasa kartan' sade jag 'lampan i bilen ar trasig'. 'Varfor ska du lasa kartan' sa polisen misstanksamt. Jag hade inget registreringsbevis och inget korkort men det gick bra iaf. Tur kanske.
    Jag missade en riktigt fet konsert med The Cat Empire som de andra sag igar nar jag jobbade. Blev lite ledsen for det men man kan inte fa allt.
    Nasta fredag aker vi soderut! Vi kommer kanske att besoka Melbourne lite snabbt och sen aka och arbeta med att plocka frukt nagra veckor. Det ar bara jag som har jobb i sydney namligen.
   En typisk dag ser ut sahar: Vaknar 2, ater ingen frukost, glider nagonstanns, park strand, itcafe eller annat, kommer hem helt slut efter 2-3 h, jobbig dag. Vilar, duschar, ater och borjar ringa runt for o fixa nagon kvallsakrtivitet. Gor den. Kommer hem 2-3 ser film, spelar dator o somnar, drop in-style, runt 4-5. Kanns typ som att alla ungdomar hamnar i den rytmen efter ett tag. Den naturliga rytmen.

Erik
  


Kommentarer
Postat av: Tagluffarjaane

Jag känner till den där naturliga rytmen.. Hakuna matata!

2009-01-13 @ 00:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0