Snabbis

Tja Adam har!
Det har hant en hel del sedan jag syntes senast pa den har bloggen och jag tankte slanga ihop en snabb resume av vad som har hant innan jag glommer det.
    Jag, Alex och Karl jobbade alltsa kvar i en vecka i Red Cliffs (<3) med diverse prylar. Karl och Alex jobbade med att packa och fixa inne i skjulet medans jag fick lagga ut plast pa falten, ett valdigt soft arbete. Kort sammanfattat sa akte jag runt pa en traktor/pickup och la ut 130kgs plastrullar hela dagarna, 05.30-17.00.
    Efter detta tog jag och Alex bussen till Melbourne och akte igenom alla elddrabbade omraden, livsfarligt saklart men vi lever on the edge. En natt i Melbourne for att sedan kora 'great ocean road', en vag som faktiskt aer for fin for att beskriva med ord eller bilder. Vi sag aven pa jattestora raukar pa den har vagen. Efter detta foljde en 130mils direkt-korning upp till newcastle, 20mil over sydney. Hela resan slutade med att jag campade pa biltaket, erik somnade ihoprullad i taltet och dem andra i bilen kl 05 pa natten. Nu ar vi iaf uppe vid Byron Bay och snurrar igen for att visa vara kara vanner Josef och Alex den underbara ostkusten...

Hadetbratja! /Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0