Plotsligt hander det!

Ja precis, det var vall ungefar 20dagar sedan det skrevs nagot har... Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva eftersom alla som laser antagligen redan vet det mesta men jag skall forsoka halla er uppdaterade.
   
Vi kan summera Sydney som en lang vanteperiod... angesten var stor nar vi akte in bland betonghusen efter att ha campat pa strander och brevid lamahagar. I Sydney tog vi in pa det underbara hostelet "The Maze" som jag inte rekommenderar till nagon. Priset sager vall det mesta om stallet antar jag. Josef lamnade redan samma kvall och sa var vi en man kort... Simons fodelsedag blev till en heldag i hyde park med bars och sushi och forhoppningsvis lyckades vi tom ge Alex en mindre bakfylla pa planet till NZ morgonen efter. Alex lamnade oss iaf kl 06 pa morgonen under mycket somniga omstandigheter och sa var vi bara 3 igen... Erik lamnade den 28e sedan Simon och Micke den 31a. Detta var ungefar allt vi faktiskt gjorde i Sydney forutom att forsoka kranga bilen och vanta pa att aka hem eller i mitt fall hit, till Byron bay. Bilen fick vi aldrig sald sa den hanger fortfarande med.
  
Nu har jag iaf tagit mig upp till Byron med mina 3 italienska kumpaner, Carlos, Don Tomaso och San Alonso. Det blev en relativt billig resa da dessa herar var villiga att betala bensin bara jag stog for bilen. Schysst deal. 

ciao Adam

Kommentarer
Postat av: Anonym

I hope your friends are not connected. If they are Sicilans, watch out! Hehe!

2009-04-07 @ 11:13:53
Postat av: Reine

Johoue diu de låtar som en riktigt hastling tyckar jag

2009-04-10 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0