Datorer och bilar

Foregaende natt spenderades pa City Hunter, det fetaste it-cafeet jag varit pa. Ett riktigt gamerhak med olika avdelningar indelade efter datorstyrka. Manga datorer. Jag ar ju ingen datorspelare men det var riktigt kul anda. Vi satt fran 21 till 06 for 100kr och spelade massa olika spel. Min mor har uttryckt oro over att jag ska spela for mycket dator har nere. Antar att detta bara haller vatten pa hennes kvarn. Men! Mamma imorgon ska jag jobba. Jag ar nu pa jobbsokningsrunda och har sokt pa barer, hotel, snabbmatsstallen osv. Oftast far man nej eller lamna nummer till ingen nytta men pa ett av stallena sa de bara: Javisst, kom imorgon. Det var inte pa nan bar utan pa ett Car wash cafe. Sa imorgon ska jag tvatta bilar fran 9 till 18 med 60kr/h i lon. Det ska bli riktigt kul trotts slavlonen och -tiderna. Kommer ju verkligen att bli bra pa att tvatta bilar. Dessuton ar det jatteflotta bilar, bara knosar har val rad med detdar. Han sa dessutom att jag kunde fa loneforhojning om jag hade korkort(hehe) och kunde vaxa o sadar. Tror pappa larde mig att vaxa moppen en gang i tiden. Erik

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Hej God fortsättning på julen!

Lycka till Erik med ditt nya arbete, är försiktig så du inte repar deras fina bilar, då blir nog lönen ännu sämre, det kommer säkert att gå bra. Nyss pratat med Anna-Lena, de är i stugan, Alf och Ulla i Jukkasjärvi, Gott Nytt År! sedan

2008-12-28 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0