Bilar och Bilar

Biltvattsjobbet var en nit. Det fanns saker chefen inte berattade for mig forsta gangen jag var dar. Tydligen var det sa att jobbet bara fanns nar det fanns tallrackligt manga bilar att tvatta. Om det bara fanns nagra bilar fick bara ett vissa tvattarlag ta hand om den, de som jobbat dar langre an ett ar. De andra (cirka 15 personer av mycket blandat ursprung) satt och vantade, obetalda pa att det kanske skulle bli for manga bilar for expertgruppen, vilket tydligen hande ca 2 timmar pa en dag. Det ger en dagslon pa 100 kr. Efter att jag hort detta kl 9 pa morgonen av en snall Bangladeshier(?)vande jag pa klacken, gick hem och sov till 3. Senare samma dag gled jag in pa Flavour of India, respekterad Indisk restaurang och pa fradag ska jag borja kora ut mat for dem med var bil som nastan inte kommer upp for backar. Det ska anda bli kul. Den backsvaga bilen ar for ovrigt utlanad till Simons far och hans sambo som ska aka upp med den i berg. Lycka till. Erik

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Gott Nytt År! på er alla där nere, hoppas att nästa arbete är mer lyckat så du får några pengar och att nu bilen tar sig fram i backarna, Hare gott

2008-12-31 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0